26 Şubat 2007 Pazartesi

Dinle...


Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın... "Nereden çıktın bu vakitte" dememeli, bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında;"Gözünün dilini" bilmeli; dinlemeli sormadan, söylemeden anlamalı...Arka bahçede varlığını sezdirmeden, mütemadiyen dikilen vefalı bir ağaç gibi köklenmeli hayatında; sen, her daim onun orada durduğunu hissetmelisin. ihtiyaç duyduğunda gidip müşfik gövdesine yaslanabilmeli, kovuklarına saklanabilmelisin.


Kucaklamalı seni güvenli kolları,...dalları bitkin başına omuz, yaprakları kanayan ruhuna merhem olmalı...En mahrem sırlarını verebilmeli, en derin yaralarını açıp gösterebilmelisin; gölgesinde serinlemelisin sorgusuz sualsiz...Onca dalkavuk arasında bir tek o, sözünü eğip bükmeden söylemeli, yanlış anlaşılmayacağını bilmeli. Alkışlandığında değil sadece, asıl yuhalandığında yanında durup koluna girebilmeli.Övmeli alem içinde, baş başayken sövmeli ve sen öyle güvenmelisin ki ona, övdüğünde de sövdüğünde de bunun iyilikten olduğunu bilmelisin, "hak ettim" diyebilmelisin. Teklifsiz kefili olmalı hatalarının; günahlarının yegane şahidi...Seni senden iyi bilen, sana senden çok güvenen bir sırdaş... Gözbebekleri bulutlandığında yaklaşan fırtınayı sezebilmelisin. Ve sen ağladığında, onun gözünden gelmeli yaş...


Yıllarca aynı ip üstünde çalışmış, cesaretle ihanet arasında gidip gelen bir salıncağın sınavında birbiriyle kaynaşmış iki trapezci gibi güvenle kenetlenmeli elleri..."Parkurun bütün zorluğuna rağmen dostluğumuzu koruyabildik, acıları birlikte göğüsleyebildik ya; yenildik sayılmayız" diyebilmeli...Issızlığın, yalnızlığın en koyulaştığı anda, küçücük bir kağıda yazdığımız kısa, ama ümitvar bir yazıyı, yüreğe benzer bir taşa bağlayıp birbirimizin camından içeri atabilmeliyiz:"Bunu da aşacağız!


İmza: Bir dost!.."

30 yorum:

Adsız dedi ki...

kızım ben bu bloga gülmeye geliyorum ne ettin sen :( :'( Bunu da aşacağız... DOST

Adsız dedi ki...

evet bunlarıda aşacağız.. çok güzel bir yazıydı allah herkese böyle dostlar nasip etsin...

doat kalmak dileğiyle..

Adsız dedi ki...

hale..sen kocaman bir hazinesin kızım..ama yarın bun yazdıklarımı unut..şımarma :P

Adsız dedi ki...

bu arada ben bu yazıyı çalmak istiyorum..her yere asmak istiyorum :P

Adsız dedi ki...

Waowww leo busqalia gibi hatun var aramıs da da ben bilmiyom he büyük kayıp :d annem sen ne güsel yasdın böle..ama nerdeee böyle dost olmak dostlar bulmak..yok annem ben darbeyi yeterince yedim dostlarımın hepsi de post meraklısı çıktı istemiom ühüv ühüv :D Hadi öptüm kojaman baş baş

Adsız dedi ki...

vecihe bee neden böyle yazdın..içim garip oldu..niyee

Kübra dedi ki...

güzel yazı Hale ablacım..
çerkes cadısı ablama yaptığın sürprizz çok hoşmuşş.. süpersinn sen :D

Adsız dedi ki...

süper dimi kubişim..süper cadı :)

ne şanslıyım ben be..böyle insanları buldum..hemde nerden netten..sanal dedikleri yerden..vay be..şaka gibi he :)

Adsız dedi ki...

neden mi?hımmm öyle çok nedeni var ki..26 yaşındayım dostum diyerek sarıldıklarımın tamamının çıkar beklediklerini aradan yıllar geçince anladım..belki de hata bendeydi sarılmamalıydım ne bilim..yok benim öyle dostum falam o yüsden öyle didim..neysem amanın böyle anlatırken dert ediveririm kendime şimdi..ne me lazım :)

Adsız dedi ki...

Kızım sen varya sen :(
yazı süperdi..

"Yıllarca aynı ip üstünde çalışmış, cesaretle ihanet arasında gidip gelen bir salıncağın sınavında birbiriyle kaynaşmış iki trapezci gibi güvenle kenetlenmeli elleri..."Parkurun bütün zorluğuna rağmen dostluğumuzu koruyabildik, acıları birlikte göğüsleyebildik ya; yenildik sayılmayız" diyebilmeli...Issızlığın, yalnızlığın en koyulaştığı anda, küçücük bir kağıda yazdığımız kısa, ama ümitvar bir yazıyı, yüreğe benzer bir taşa bağlayıp birbirimizin camından içeri atabilmeliyiz:"Bunu da aşacağız!"

Bu güzel cümlelerin üzerine sadece "YILLAR SONRA DAHİ DOSTUM DİYEBİLECEĞİM YEGANE İNSANLARDAN BİRİ OLACAKSIN".. Bunu bilmeni istiyorum..

He bu arada ciddiyet sana yakışmıyor. haberin olsun :))

kızlar bu arada benim iş yerindeki pc de yine sorun var. İnşalah yarına düzelmiş olarak geri döner, yoksa yarında aranızda olamayacağım :( neyse hepiniz öpüldünüz şekerler.. mucks..

Adsız dedi ki...

oy bernacım bizde dün bütün gün bu hatun nerelerde dedik durduk . Malum biz meraklı hatunlarız. görmeyincede acayip özleriz yani..İnşallah pc deki sorun bir an önce düzelir .

kız hale bencede sana asık surat ve ciddiyet yakışmıyor be bacım. gel senle biz 32 dişimizi her zaman gösterelim ayata inat...

Adsız dedi ki...

fatmam zehram

gülmekle ağlamak kardeştir dimi şekerim.. hep gülersek diğeri küser bize arada iki damla akan yaş rahatlatır insanı.. ama sen hep gül..

öznuruma..
yok kızım benim hazinem falan uydurma.. unuttunmu bizim eve hırsız girdiğinde ne varsa alıp gitmişti arkadaş.. kala kala bi alyansım kaldı hehehe :) oda Allahtan parmağımdaymış :)

pınarım..
onlar zaten senin gerçek dostun değilmiş güzelim o yüzden hiç dert etme asıl sen değil onlar üzülsün.. senin gibi bir insanı kaybettikleri için.. Allah dilinin söylediğini kalbiylede tasdik eden dostlarla karşılaştırsın cümlemizi..
kubişhim..
şımartma beni ablasının gülü.. havalara girdimi indiremezsiniz sonra beni hehehe :) aman efendim ayrıcana o sizin süperliğiniz.. ben ayna gibiyim canımıniçi o gördüğünüz sizin yansımanız...

bernoşum..

Bu güzel cümlelerin üzerine sadece "YILLAR SONRA DAHİ DOSTUM DİYEBİLECEĞİM YEGANE İNSANLARDAN BİRİ OLACAKSIN".. Bunu bilmeni istiyorum..

Bu cümlen gözlerimi doldurdu be anacım söylemeyin bana şöyle şeyler.. zaten sulu gözlüyüm biliyosunuz açıyorum hemen çeşmeleri :((

Hülyam tatlı hamişim..

Sen iste be gülüm ben en zor anımda bile yinede senin için gülümserim merak etme..


HEPİNİZİ O KADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ.. SANALDAN DOST OLUNMAZ LAFINA İNAT İKİ SENEDİR KOPMADIK KOPMAYACAĞIZ DA .. ALLAH HEP BERABER NİCE 20 SENELER GÖRMEYİ NASİP ETSİN.. CANIMSINIZ.. (pınar ve kübra dostlarımın dostları herzaman dostumdur.. dostluk halkamıza sizde hoşgeldiniz güzeller)

Adsız dedi ki...

kız ağlatma beni şimdi yaaav tam gülecez dedik ettiğin laflara bak yaav.. ağlatma beniii bak sonra nolur biliyosuuun

Adsız dedi ki...

ya alakasız bir şey dicem..nasıl ismimlerinizi farklı yazıyonuz ama link cıkıyo diyiverin..

he birde VECİHE ve KUBİŞ bana video eklemeyi anlatın bakim..:) türkçe olsun..

hale hanım bundan sonra kargo yollarken içine erzakta koy..karnım acıktı ne yicem heeeee:)

Adsız dedi ki...

aman hülya doğurma anacım burası yeri ve zamanı değil.. ben gelene kadar sık dişini :))

çıkar tabi kızım tanıyo bizi keratada ondan lik çıkıyo

kız o kargo aceleye geldi anacım (kargoyu engin ver ben yollarım dedi acele ettirdi iki ayağımı bi papuca soktu) yoksa ben ne yazılar neler neler koyacaktım içine heheee :)neyse bi dahaki sefere artık.. önce şu hülyanın zeytinini gönderiymde doğurmadan :D sonra sanada 1 kilo soğan gönderirim hahaha :)

Adsız dedi ki...

ay hale yine güldürdün beni hee.. deli kız nolcak... her eve senin gibi bir deli lazım valla...

Adsız dedi ki...

aramana gerek yokki güzelim sizin evin zır deliside sensin hehehe :))

Adsız dedi ki...

hastayıııımmmmm güldürmeyin güldürüünn :) 4 gün rapor yazdı doktor amcam alnıma ateşime de baktı çocuk gibi hissettim :)

Adsız dedi ki...

Böyle halka falam diyince korku filmi gibi oldu bu :D Blogdaki muhabbetlere bakınca bazen diyorum ki aynı evde çay kahve sefası yapıyor olsaydık yer gök kahkaha sesiyle inlerdi galiba :D Hadi gidim men ciao :P

Adsız dedi ki...

noldu fatmacım sanaa geçmiş olsun... allah şifa versin sana...

halecim senle bu konuda yarışmak ne haddime... sen en delimizsin ... :)

CeRkeS KıZı dedi ki...

noluyor leyn burda...acılın deli kadir geldi :P

Adsız dedi ki...

Yawf madem deli kadir olcan bari nikindeki kızı kaldır ayol :D Zaten bi deli kadirimiz eksikdi geldin ne iyi ettin :Pp

Adsız dedi ki...

dön noolur neşe kaynağım neşenle dön muckkksss

Adsız dedi ki...

Aloo İstanbuuul :P Kız dedik sana ciddiyet yakışmıyor, hu kime diyoomm.. Ulen gel şuraya ama yüzünde palyaço maskesi olmasın, kendi içten gülümsemenle beraber dööön :)

Yeni post istiyom, işte o kaddenn :D

Adsız dedi ki...

fena sinyal vermişdi de ben şey etmemiştim..:(

Adsız dedi ki...

nerdesin kızım yaaaaaaaa :(

Adsız dedi ki...

Ya bana bak İstanbul güzeli, cebi de açmıyon, korkutma bizi beee :( ee hadi düzelmedin mi halen..

Adsız dedi ki...

HE VALLA KIZ NERDESİN SEN DÜNDEN BERİ ÇATLATACANMI BİZİ.. YOKSA DOĞUM İÇİN YOLA MI ÇIKTIN GELME KIZ ŞİMDİ DAHA ERKEN HE HEE :)

YAKAMOZ dedi ki...

yıkılmış buralar haleee diye sevgili fanatik arkadaşlarım teknik sorunlardan dolayı yayına ara vermiştik.. yeni programlarla yayındayız.. merak etmeyin bana bişey olmaz hehehe :)

Adsız dedi ki...

Bu yazıyı çok seviyorum, yazanın ellerine ve beynine sağlık, tabi burada bizimle paylaşanın da. Halem halem canım halem.

Öpüyorum kocamanından.

Muku