28 Aralık 2007 Cuma

Evlat Sevgisi


Evlat sevgisi kelimelerle tarif edilemeyecek kadar özel ve değerli bir sevgidir.. Öyle büyüktür ki nasıl tarif etsem.. "yaşamadan anlatılamayacak bir duygu" cümlesiyle başlar tanımı.. Hayatınızın anlam kazandığını ve gerçekten yaşadığınızı hissettiğiniz andır onun doğumu.. Hatta "ondan öncesinde ben bir hiçmişim" dedirtecek kadar anlam yükler hayatınıza.. Bir iki gün önce hayatınıza giren o küçük insan sanki canınıza yapışık doğar.. Yeri önceden hazırlanmış prens yada prenses edasıyla kurulur tahtına ve bu süre ancak ölüm sizi bulunca son bulur..
Yakamoz

14 yorum:

Adsız dedi ki...

anlatılması imkansız olan duygulardan biri ( bu bebek kim :))

Adsız dedi ki...

sence kime benziyo dikkatli bak bakiym :))))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şu aşağıdaki kara gözlü prenses mi bu? Oy pek minicikmiş yaf..

Yaşamadan anlaşılması çok güç. Hatta imkansız bir duygu.

Adsız dedi ki...

evet o kara gözlü böceğin doğar doğmaz çekilmiş taze resmi :)))

az bile demişim dimi incegülüm iyi ki varlar Allah olmayanlarada tattırsın böyle güzel duyguyu.. geldiğin için teşekkür ederim canım benim.. :)

HÜLYA dedi ki...

az bile demişsin valla.... gerçi çok demeye kelimeler yetmez iyiki az demişsin...

ooooy kurban olsunlar onlara....yaradana kurban... allah bahtlarını açık etsin

Adsız dedi ki...

amin hülyacım Rabbim cümlesinin evladınada benimkinede hayırlı yazılar yazsın..

Adsız dedi ki...

Amiiiiiin..
oyy yerim ben bu meleği :D rabbim acılarını hiç göstermesin bize.. Halem ahdım var bende kardeşimin bebeğinin resmini doğumdan çıkar çıkmaz çekicem :P öptüm kocaman.. Muckss..

Adsız dedi ki...

Oyy bebek kim diyerek hemen yorumlara daldım..Yeni doğanlar sevimsiz gelirler aslında ama bu o zamanda güzelmiş.Cimcime olcağı belliymiş..Allahım ayırmasın..

Adsız dedi ki...

Maşallah kuzucuğumun güzelliği o zamandan belliymiş. Allah nazarlardan saklasın, yüzü hep gülsün inşallah. Karabiberim güzel kızım iyi ki varsın.

Çok öpüyorum,

Muku

ZRPNDT dedi ki...

kızzzzz teyze de oluyomuşsun hadi hayırlı olsun... İnşaallah azraya benzer siz benzemiyonuz bari ikiz olaraktan onlar benzesin. Hale teyzecimm

ZRPNDT dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun seni çok seviyorum

etki alanı dedi ki...

Ben de anne olmayı çok sevdim..
Benim de iki kara gözlüm var...Tarif edilmesin bu duygu,anlatılamaz çünkü...Dipsiz bir kuyu...
TüTü'den sevgiler..

Adsız dedi ki...

[B]NZBsRus.com[/B]
Escape Laggin Downloads With NZB Files You Can Quickly Search Movies, Console Games, Music, Applications & Download Them at Maxed Out Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]

Adsız dedi ki...

Wow! Finally I got a weblog from where I be able to truly
take helpful facts concerning my study and knowledge.


Also visit my web blog ... oil Etfs
Also see my website :: trading binary options